
فکر می کردم تنهایی یعنیxa0 من سکوتــــــــ پنجره های خاک گرفته اتاق خالـــی از تو نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها ... ...
ادامه مطلب
لب به احساس زدمــــ.. مسـت شُدَمــــ.. فهمیدم؛ «شاعران مست ترین طایفهٔ هُشــــیارند.!!» بی خود از حال شدن، گرچه گنـــاه است ولــے... "شاعری جرم قشنگــے است اگر بگذارند... ...
ادامه مطلب