لب به احساس زدمــــ.. مسـت شُدَمــــ.. فهمیدم؛ «شاعران مست ترین طایفهٔ هُشــــیارند.!!» بی خود از حال شدن، گرچه گنـــاه است ولــے... "شاعری جرم قشنگــے است اگر بگذارند... ...